Case Study Nature Love

O marce Nature Love

O MARCE

W myśl zasady "Pokochaj siłę naturalności", Nature Love tworzy zupełnie nowe podejście na rynku suplementów diety (NEM). Celem marki jest dostarczanie najwyższej jakości suplementów zdrowotnych, głównie na rynku niemieckim. Produkty oferowane w sklepie zawierają 100% składników pochodzenia roślinnego bez inżynierii genetycznej, bez niepożądanych dodatków i są zawsze testowane laboratoryjnie przed wypuszczeniem na rynek.

Sklep internetowy to nie tylko główny kanał sprzedażowy dla marki i jej wizytówka ale również źródło wartościowej wiedzy dla rynku o dobrych nawykach żywieniowych i suplementacji.

Nature Love

CEL DZIAŁAŃ

Aby podnieść poziom doświadczeń zakupowych, sprostać rosnącym oczekiwaniom rynku oraz przygotować się pod ekspansję zagraniczną, firma wybrała Shopify Plus jako platformę dla swojego nowego flagowego sklepu.

Kluczowe dla powodzenia projektu było zintegrowanie sklepu z istniejącymi systemami zewnętrznymi, m.in. ERP Plenty Markets oraz zapewnienie wysokiej wydajności systemu wersji desktopowej i mobilnej.

Ważnym aspektem projektu było zapewnienie, że nowa identyfikacja wizualna produktów klienta, zostanie bezproblemowo zintegrowana z ulepszonym sklepem, a całość procesu przebiegnie bez opóźnień, przy ścisłej współpracy z działem designu klienta. Ze względu na zaplanowane działania marketingowe w skali całego kraju, nienegocjowalnym warunkiem było wykonanie wersji MVP w krótkim czasie i przygotowanie strony na wysokie natężenie ruchu w określonych przedziałach czasu.

Bliska i wielopoziomowa współpraca z Nature Love oparta na relacji partnerskiej pozwoliła nam spełnić wszystkie założenia wobec nowego sklepu i stworzyć plan dalszego rozwoju serwisu.

Cel działań

CO ZROBILIŚMY?

upgrade istniejącego planu Shopify do Shopify Plus;

implementacja nowego sklepu (MVP + dalszy rozwój w kolejnych etapach);

wsparcie podczas dedykowanej integracji z systemem ERP Plenty Markets;

zastąpienie zewnętrznych aplikacji natywnymi funkcjonalnościami Shopify Plus w celu zwiększenia szybkości i zmniejszenia kosztów stałych - zmniejszenie miesięcznych kosztów aplikacji o 90% - bez utraty funkcjonalności;

stworzenie dedykowanego systemu śledzenia eventów zintegrowanego z narzędziem Matomo;

Zgodnie z raportem Lighthouse, osiągneliśmy poprawę w zakresie performance sklepu o:
• 166% w wersji desktop;
• 2100 % w wersji mobile;

rozbudowa poszczególnych elementów sklepu po publikacji MVP;

przygotowanie aplikacji dla sklepu mającej za zadanie pomoc w wyborze produktu dla odwiedzających - forma quizu;

implementacja nowej strony z filmami reklamowymi i zaawansowanymi animacjami.

Efekty współpracy

Wynik

90%

Obniżenie miesięcznych kosztów aplikacji

Wynik

166%

Wydajność w wersji desktopowej

Wynik

2100%

Wydajność w wersji mobilnej

Zastosowane narzędzia

ZASTOSOWANE NARZĘDZIA

Shopify Plus
LIQUID
Javascript
Sass
Matomo
Plenty markets

OPINIE OSÓB ZAANGAŻOWANYCH W PROJEKT

Piotr Chrzan - team lead developer, Shopify Expert

Piotr Chrzan Team Lead Developer, Shopify Expert

Praca przy projekcie była wielkim wyzwaniem pod względem dużych wymagań ze strony klienta oraz krótkim terminem realizacji. Głównym założeniem było przeprowadzić implementacje tak żeby sklep był szybki, sprzedawał oraz wizualnie był spójny z designem całej marki. Wyzwaniem było również zbudowanie zespołu razem z klientem który musiał szybko się poznać i działać na tych samych falach. Po stronie brandactive byli deweloperzy shopify a po stronie klienta dział kontentu oraz specjaliści od UX/UI. Prace natomiast koordynował zewnętrzy Product Owner który naprawdę genialnie przeprowadził cały projekt. Przed startem projektu nasz zespół mógł poznać osobiście cały team Nature Love, zostaliśmy zaproszeni na warsztaty do nich. Tak żeby dokonać ostatnich zmian przed końcem projektu oraz ustalić scope prac na kolejne sprinty

Jestem bardzo zadowolony z efektu finalnego oraz kontynuowania pracy z klientem. Oby więcej takich projektów.

01 / 02
Justyna Skucińska
Justyna Skucińska - Project Manager po stronie Brand Active

Justyna Skucińska Project Manager po stronie Brand Active

Nature Love to zespół ludzi zdeterminowany, aby osiągnąć najlepsze wyniki. W tym projekcie nie było miejsca na pomyłki. Stawka jest zawsze większa, gdy praca przebiega na aktywnym sklepie z intensywnym ruchem. Musieliśmy zapewnić płynną i bezpiecznej przeprowadzkę sklepu bez zakłóceń w działalności biznesowej. Dzięki odpowiedniemu planowaniu, wiedzy i doświadczeniu naszego zespołu proces przebiegł sprawnie a sklep naszego klienta jest gotowy do dalszego wzrostu i sukcesu w działalności handlowej online.

Wysoki poziom świadomości tego klienta, zarówno jeśli chodzi o wyzwania projektowe, jak i ich konkretne potrzeby, sprawił, że nasza współpraca była naprawdę produktywna i przyjemna. Jednym z aspektów, które szczególnie doceniam w przypadku Nature Love, jest ich silne podkreślenie bliskiej współpracy i pełnej transparentności. To podejście przyczyniło się do budowy zaufania i otwartej komunikacji przez cały projekt. Wyraźnie widać, że tak jak i my, cenią prawdziwe partnerstwo, w którym wszyscy uczestnicy są aktywnie zaangażowani i pracują na rzecz wspólnego celu. Z niecierpliwością oczekuję kontynuacji naszej współpracy.

02 / 02
Piotr Chrzan

Nasza współpraca z Brand Active przeszła najśmielsze oczekiwania. Ich zespół sprawnie dostarczał innowacyjne rozwiązania i elastycznie dostosowywał się do zmieniających się warunków. Proces przebiegał sprawnie, z profesjonalnym i kreatywnym podejściem. Elastyczność Brand Active zapewniła sukces projektu pomimo nieprzewidzianych wyzwań. Wyniki były znakomite, przekraczając początkowe prognozy. Polecam Brand Active za ich zaangażowanie w dostarczanie wyjątkowych rezultatów. Z niecierpliwością czekam na przyszłą współpracę.

Patrick Klug - Product Owner po stronie Nature Love

Patrick Klung - Product Owner po stronie Nature Love

PODSUMOWANIE

Nowy sklep Nature Love oferuje m.in. krótkie czasy ładowania oraz responsywność mobilną - zgodnie z początkowymi założeniami. Naszym głównym celem było zaprojektowanie sklepu, który przede wszystkim nie przeszkadza klientowi w dokonywaniu zakupów a prowadzi go przez krótki i intuicyjny proces zakupowy.

Wydajność i elastyczność platformy jaką jest Shopify Plus pozwoliła nam zastąpić zewnętrzne aplikacje natywnymi funkcjonalnościami Shopify co pozytywnie wpłynęło nie tylko na wydajność sklepu ale także na ograniczenie kosztów opłat subskrypcyjnych.

Ścisła współpraca z zespołem UX po stronie klienta, pozwoliła nam graficznie dopasować wybrany szablon do komunikacji wizualnej marki, zaprojektować przyjazną ścieżkę zakupową oraz wykorzystać najnowsze materiały promocyjne stworzone na potrzeby nowego sklepu.

Ta współpraca to dopiero początek przygody Nature Love z Shopify i dlatego jesteśmy dumni z tego, że mogliśmy brać udział w tym projekcie od samego początku.

Sprawdź nowy sklep Nature Love na Shopify Plus

Sprawdź

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z nami - napisz lub zadzwoń!

Zapytaj nas